Länge sen sist

Har varit sjukt inaktiv nu ett tag och jag har egentligen ingen ursäkt. Men jag vet att det ska bli bättre med uppdateringar framöver!

Det börjar hända lite saker i mitt liv nu. Våren är här, jag fyllde år igår (örjar känna mig gammal), vi läser en enormt intressant kurs i skolan just nu, imorgon ska jag på anställningsintervju och på fredag sätter jag mig i frisörsstolen för första gången på ett år.
Att gå till frissan är det första steget i mitt "projekt" jag ska börja med nu. Ni får veta vad det är såsmåningom, men det har såklart med mitt hår att göra :)




Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv hela kvällen, så uppdaterar mer imorgon!
Godnatt så länge!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin