Vårpromenad och bio

Nu har vi äntligen kommit hem till älsklingen!
Måste bara säga att Alice i Underlandet var så bra som jag hade förväntat mig, otroligt välgjord! Och helt awesome att se i 3D!
Man bara måste älska Tim Burton...!

Innan bion tog vi en promenad genom Gamla stan och vidare mot Slussen. Solen kikade fram i några timmar också, och man känner verkligen att nu, nu är våren påväg!
Det är helt otroligt hur mycket jag faktiskt saknar Sthlm. Ångrar ibland att jag flyttade härifrån...

Micke <3





Håll i hatten! Det blåste en del.




Vårpromenad vid Slussen



Muppar oss innan bion



På väg hem. Micke köpte ett par nya solbrillor.
Jag passade på att ta egokort i dom!




Nu ska vi bara mysa och titta på film hela kvällen. Sen får vi se vad morgondagen har att bjuda på.
Skriver mer då!
Godnatt sålänge ^^



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin