GODMORGON!

Ja.. Det är tidigt as hell. Sitter här med en kopp kaffe och ska bege mig mot jobbet om en stund. Börjar kl. 7, därav denna tidiga timma.
Det är mycket att göra nu såhär i juletider, både på jobbet och hemma. Själv försöker jag inte bry mig så mycket. Julen är inte riktigt min grej och jag har noll julstämning. Det enda julen ger mig är en massa ångest.
Tack som fan, Tomten!

Så idag ska jag jobba till kl.16, sen måste jag göra några ärenden på stan och efter det blir det gymmet en sväng. Bara för att det snart är jul betyder det inte att jag kommer börja äta en massa onyttigt och träna mindre.
Nej, här ska hållas igång!

Jag just nu..?

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin