Jag är tydligen intressant

Alltså vafan? Jag har haft typ över 100 besökare på Helgon idag, och det bara fortsätter komma nya personer som kollar in min press även fast det var 40 min sen jag loggade in, och jag ligger inte på Inga Helgon Direkt heller.
Skumt.. Vad är det med folk?



Anyway. Är dödligt trött efter en hel dag på jobbet. Det har varit skitmycket kunder idag, märks att det snart är jul.
Imorgon får jag hela 2 timmars sovmorgon, det vill säga att jag måste upp vid kl. 6. Haha. Värsta grejen..
Nu ska jag ta och dricka varm choklad och inte röra mig en meter på resten av kvällen. Är fortfarande sjukt frusen efter en 20 min promenad hem från bussen i den här jävla kylan.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin