Shopping

Hemma igen efter en hel eftermiddag i Gävle med Emelie. Vi sprang i affärer och åt "middag" på Waynes Café. Efter det åkte vi hem till Emelie igen och drack kaffe. En sak kan jag konstatera efter denna dag; folk blir galna såfort det är rea.
Jag hittade en foundation på Make Up-store och en väska och en plånbok på Åhléns. Behövde verkligen en ny väska, på min gamla var alla dragkedjor sönder, dekorationsspännet på framsidan var sönder och fodret inne i väskan var fullt med stora hål, haha.. Och en plånbok har jag inte ägt på två år eftersom min dåvarande väska + innehåll blev snodd (eller borttappad..?) på krogen i Eskilstuna. Så det var väl på tiden att jag skaffade en sån.

Imorgon är det slut på ledigheten och jag återgår till jobbet. Kommer jobba hela veckan + nyår. Har ingen aning än vad jag ska göra på nyår, men alltid dyker det väl upp nåt :)


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin