Sömnbrist?

Jag är trött som en gnu. De här senaste två veckorna har varit en pain in the ass med allt vad jul och nyår heter. Tror jag lider av sömnbrist eller nåt.
Imorse sov jag över med tre timmar och kom ca en timme sent till jobbet. Inte okej. Hade tydligen inte hört väckarklockan när den ringde och vaknade av mig själv när klockan var 10:40. Fick panik och rusade upp, slängde på mig lite smink och tryckte i mig en macka i farten.

Nu måste jag snart sova igen, ska upp 6 imorgon. Hoppas jag vaknar i tid denna gång.
Det känns inte som om jag gör annat än jobbar och sover. Jag har inget liv för tillfället. Men imorgon är sista dagen. Sen ska jag tillbringa en vecka till att bara sova ut.
Min chef är snäll och ska hjälpa mig med att skicka ut CV och sånt till alla systembolag i Stockholm, eftersom han vet att jag vill flytta det (igen). Så nu gäller det att få tag i bostad. Lättare sagt än gjort, när det gäller Stockholm.
Men det brukar lösa sig ändå i slutändan.

Godnatt!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin