Julafton

Jaha, det var den julen det. Dagen har varit så bra som den kunde bli med tanke på omständigheterna.
Jag och bror var först hem till pappa och hans sambo och fikade, bytte julklappar och sånt. Sen kom mamma och hennes karl och hämtade upp oss så åkte vi till mina morföräldrar och firade jul med dem och min moster med familj. Kollade på Kalle anka och åt klassiskt julbord. Och lillkusinen var galen som vanligt.

Släkten samlade.

Jag är allt som allt nöjd med dagen och klapparna.
Imorgon väntar mellandagsrea tidigt som fan. Ska köpa en ny laptop. Den här dumburken jag sitter med nu har nog gjort sitt..
Sen på kvällen blir det party och utgång med Emelie och C/O.

Nu ska jag slänga mig i sängen och glo på Family Guy tills jag somnar.


Bjuder på ett par helt oseriösa bilder från kvällen.



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin