Värdelös dag

Vilken dag..

Har jobbat hela dagen. Det var inte så mycket folk som jag trodde att det skulle vara. Men efter att ha gått upp vid 04-06.00 hela veckan så känner jag mig ganska sliten. Var helt färdig och seg i huvudet när jag slutade idag.
Efter jobbet åkte jag till Valbo köpcentrum och köpte julklappar så nu är det äntligen fixat. Mötte ett en väldigt närgången, illaluktade och dryg alkis när jag väntade på bussen. Det är sorgligt med samhällets utstötta egentligen. Iallafall nu i juletider.
När jag kom hem tog jag en lång dusch, nu sitter jag och dricker julöl och försöker varva ner.
Det går inte så bra..

Fick veta att min farfar dog idag. Det känns.. jobbigt. Och dumt. En dag före julafton.
Kunde du inte ha kämpat en dag till?
Jag tror inte att jag har hunnit reagera på det ännu. Känner mig mest.. tom. Jag vill störtböla, men jag kan inte. Jag vet inte hur jag ska reagera riktigt.
Mina tankar går främst till min pappa som med all rätt är helt förstörd.
Ja.. God jul då.
Jag ser verkligen fram emot imorgon...

Requiescat in pace, Avus

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin