Äntligen update

Jag vet, jag är sämst på att uppdatera! Jag har haft väldigt mycket att tänka på den senaste tiden och har kännt mig allmänt förvirrad. Det gör jag väl fortfarande iochförsig, men jag tror jag har kommit lite mer till insikt nu.
Det känns både skönt och skrämmande/jobbigt.

Baby har varit här i helgen och vi har mest tagit det lugnt.
Just nu sitter jag och går igenom räkningar som ska betalas såfort jag får pengar på torsdag. Kuul..

Förhoppningsvis kommer det en förändring snart, en förändring mot det bättre, en föränding tillsammans med den jag älskar mest. Men jag vill ju att allt ska hända på en gång...!!
Imorgon ska jag ta tag i saker och ringa lite samtal...



Random bild tagen för nån dag sen.



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin