Electro

Så, nu börjar det likna nåt! Vet inte om jag är 100% nöjd med denna design, men den får vara så länge :)

Var ju till biblioteket idag och skulle låna böcker till kursen som börjar imorgon, men dom hade inga inne. Så jag fick reservera dem från Söderhamn och Bergsjön. Inte okej.
Gud vet hur lång tid det tar innan dom kommer..
Men skolan har nog referens-exemplar av böckerna så man kan sitta i deras bibliotek och läsa. Det löser sig alltid :)

Sitter just nu och lyssnar på Unter Null , ett electro-band från USA. Faktiskt riktigt bra, hade glömt att dom ens fans. Jag lyssnade ju på dom en del i gymnasiet, men sen glömde jag väl helt enkelt bort dom.
Check it out!

Jag har kommit in i värsta perioden nu då jag typ enbart lyssnar på electro/industrial/ebm/whatever... Lyssnade ju jättemycket på sånt förut, antar att det går i perioder det där :)



Erica Dunham i Unter Null






Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin