Klädutrensning!

Hello!

Kom hem från mamma för ca en timme sedan. Jag åkte dit redan vid 17.30 för att äta våfflor, det är ju våffeldagen idag!
Gott var det!

Sen fick brorsan för sig att lägga ut alla sina jeans och lite andra kläder på Tradera, men han har varken ett konto eller vet hur man gör, så vi satt och fixade med det i 2-3 timmar. Jag fick även 3 par jeans av honom; ett par Cheap Monday och två par J. Lindberg.
Bra-att-ha-grejer, liksom!

Överflöd av kläder...

Så alla killar (och tjejer också kanske för den delen), kolla in och buda på massor av olika märkesjeans! Utropspris 50kr/jeans.
Du hitta alla HÄR!


Jag i brorsans kläder, haha ;)
(Ser jättesur ut, förövrigt)


Nu gott folk, ska jag lägga mig och kolla på The Biggest Loser och sen sov!
Godnatt!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin