"Kurviga kroppar ger männen rus"

"Åsynen av en 'timglasformad' kvinnokropp ger män samma rus som alkohol och droger."

Så säger forskare som har studerat mäns hjärnor till Aftonbladet och enligt dem faller män för kvinnor med smal midja och bredare höfter. Detta har en biologisk förklaring då smal midja - breda höfter är tecken på fertilitet, hälsa och förmågan att få friska barn.

Haha, vilken tur att man är född som ett timglas då ;) Fast det där med fertilitet och friska barn spelar ju ingen roll eftersom jag inte vill ha barn.

Artikeln hittar du här.


Kurviga Kim Kardashian

Nä, nu ska bege mig till gymmet, sen hem, duscha, göra mig iordning och åka in till Gävle.
Armbrytning ikväll! (får se om jag vågar bryta nånting :P var ju så länge sen sen sist)


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin