Lång dag idag!

Äntligen hemma!

Hade kursstart i Beroendelära idag fram till kl. 12.00. Verkar vara en riktigt intressant kurs, och läraren är helt underbar. Man kan inte sluta garva åt honom.
Tror att denna kurs kommer bli kickass :D Det är nästan så att jag längtar till morgondagens föreläsing :P

Efter föreläsningen träffade jag på Amanda (som jag inte har sett på år och dar), vi satt och pratade i närmare en timme. Ska ner på armbrytarträningen med henne imorgon också. Var fler år sen jag var där nu, så det är väl på tiden ;)
Sen åkte jag till stan och irrade runt i nån timme. Hittade en massa grejer jag ville ha, men är man fattig student får man nöja sig med typ ingenting..


Jag och Amanda på väg hem från Göteborg, 2006.


Nu analkas mat och tv-tittande! (och säkert ett och annat blogginlägg ikväll ;)). Skulle ha varit till gymmet idag, men jag orkade verkligen inte. Har liksom tappat motivationen helt..




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin