Helgens sammanfattning

Dåligt med uppdate i helgen. Här kommer en kort sammanfattning;


Lördag

Förfest och Rockbaren. Drack en massa Tequila Rose hemma och tog endast en öl på Rockbaren. Micke drack desto mer och blev fullare än mig för en gångs skull, haha ;D Drog rätt tidigt och fyllekäkade på McDonalds. As usual..? :P hehe






Söndag
Det blev en slapp söndag med bio i Gävle på kvällen. Såg Shutter Island, riktigt bra faktiskt.
Se den!



Eftersom det var söndag gick inte bussarna från Gävle till Sandviken så ofta, så vi fick vänta typ en timme efter bion. Fördrev tiden med att fika. Mysigt ^^





Måndag
Jag var ledig från skolan och jag och baby gjorde inte så mycket. Vi beställde thaimat, tog en promenad i mörkret och kollade på film senare på kvällen.



Tisdag
Gick upp tidigt idag eftersom Micke skulle hem med bussen kl 06.55. *gäsp* Sen bar det iväg till skolan, hade föreläsning i 3 timmar och efter det åkte jag hem och gjorde absolut ingenting. Råkade somna i soffan en stund med. Just nu borde jag plugga eller göra något annat vettigt, men jag orkar inte.
I have too much on my mind right now..



Söt bild på Iris.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin