Ångesten gör sig påmind

Blotta åsynen av dig idag fick mig att vilja spy upp varenda molekyl i min kropp.
Idiotisk. Patetisk. Falsk. Omogen. Egoist. Hora.

Fuck you.

Så jävla sant. Men det är så jävla svårt att inte bry sig.
Du sårade mig så in åt helvete svårt.
Jag störtblöder fortfarande från såren du gav mig.
Hur ska jag någonsin kunna lite på någon igen?
Allt ditt snack om förhållanden fick mig att tro att
du var annorlunda. Att du inte var som alla andra.
Men du är precis som alla andra.
Grattis Sephie, du har förstört mig helt och hållet.
Hoppas du är nöjd, ditt förbannade äckelsvin.







(Kul att du kör med samma raggningsrepliker till andra också).

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin