God morgon, världen!

Jag vaknade för inte så länge sen, hinkar för tillfället i mig en massa kaffe och försöknar piggna till.
Fattar inte varför jag alltid är så zombie på mornarna. Spelaring liksom ingen roll hur länge än jag sover, jag är alltid lika seg.

Anyhow, jag ska strax bege mig till Systemet och köpa lördagsgodis, sen fixa mig och bege mig hem till min vapendragare Linda #1!
Vi ska ägna kvällen åt bekymmerslöst supande. Det kommer bli awesome!
Är sjukt taggad.
Mår så sjukt mycket bättre nu med. Ibland kanske det är bra att grubba ändå. Har tänkt fram och tillbaka, ut och in, varför, varför, varför? Men nu känns det helt okej.
No hard feelings, liksom.
Känns gött! Är på asbra humör idag, haha :D

Måste ta och springa nu, mycket som ska fixas. Och med tanke på att det brukar ta nån timme för mig att göra mig festkar så borde jag börja så snart som möjligt!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin