Hårfunderingar



Sitter seriöst och funderar på om jag ska färga håret helsvart igen? Det sitter så mycket minnen i den här hårfärgen jag har nu. Och nu när det blir nytt år och allt skulle jag vilja ha en nystart med ny hårfärg och ny frisyr. Fast jag är osäker om jag vågar klippa mig, frisörer har en tendens att gör lite som dom vill med mitt hår.
Dessutom sliter det så enormt på håret att bleka och färga luggen hela tiden. Tror det vore bäst att låta mitt hår vila ett halvår eller så. Jag kan ju alltid färga tillbaka sen om jg skulle ändra mig.

Frågan är....



Funderar även på om jag ska ge mina ögonbryn en chans att växa ut, en gång för alla..?
Och jag ska töja septum igen, samt töja och köpa nya tunnlar till öronen.
Jag kommer även börja med ett nytt projekt på måndag (tror det blir då), som kommer pågå i minst tre månader. Vad det är lär märkas så småningom, men jag vill inte berätta för mycket innan jag har kommit igång ordentligt.

Jag tror jag kommer göra en helomvänding med både utsidan och insidan i början på nästa år (vilket är om 4 dagar, haha).


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin