Jag lever



Jag har inte bloggat på typ hela veckan, men det har sina anledningar. Fick ett jobbigt besked i mitten av veckan som jag har bearbetat de här senaste dagarna.
Har varit rätt nedstämd och så, men det börjar släppa nu. Fick ett sms inatt som gjorde allt lite bättre och det känns som en sten har lyfts från mitt bröst.

Och jag är fortfarande inte klar med städningen! Har rensat och slängt mängder av onödiga pryar jag har här hemma. Och det har tagit några dagar. Nu är det lite finslip kvar, samt en riktig grovrengöring av vartenda litet skrymsle.
Måste bli klar med allt städande innan onsdag, för då åker jag upp till skogarna i norr och stannar där i en vecka. Ska fira jul med familj och släkt, samt träffa en massa kompisar som jag inte har sett på nästan ett helt år..!

Egentligen vill jag bara att detta år ska ta slut någongång. Är skapligt less. Jag vet inte, men verkar bli så i december. December är by far den värsta månaden på året.
Förra året i december var också en pain in the ass. Det var mycket ångest den månaden. Och så händer en grej som påminner så mycket om förra december nu den här månaden också.

Jag hatar december.

Nu vill jag ha sommar, värme, sol och parkhäng!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin