Kom och tänka på en grej..


Jag behöver verkligen en hallspegel! Att försöka spegla hela kroppen/outfiten i badrumsspegeln som sitter sju meter upp eller i fönstret i vardagsrummet funnkar liksom inte längre.
Och fåfäng som jag är så speglar jag mig ungefär... hela tiden, haha. Framför allt när jag ska någonstans. Det spelar ingen roll om det är till Ica som ligger 200m bort eller en utekväll på stan. Jag speglar mig hela tiden.

Och dom är väldigt bra att ta egobilder i!
Gamal bild á 2008.



Har bland annat önskat mig ett presentkort på Ikea i julklapp, om jag får det så blir en hallspegel prio ett att köpa!
Och får jag det inte så kommer jag köpa en hallspegel anyway!


Thank God for Ikea!


Kommentera här!
Postat av: RoxXxy

tyvärr vet jag inte det :/ men jag lovar att hojta till så fort jag får veta (:

2011-12-09 @ 11:31:17
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin