På väg hem



Nu är jag äntligen på väg ner till Göteborg! Tåget gick i tid som tur var (med tanke på de senaste dagarnas storm och inställda tåg uppe i norr).
Det ska bli så otroligt skönt att komma hem igen, men det blir ändå ingen tid till att slappa. Måste packa upp, imorgon måste jag till stan (och tvätta om det finns tvättid), städa och ladda inför nyår.

Sen på fredag kommer Lexi till mig och hälsar på. Jag har inte träffat henne på 4 år tror jag. Sist vi träffades var nyår 07-08, och nu på lördag ska vi fira nyår ihop igen! Det kommer bli awesome att träffa henne igen!





Hörde att As You Drown ska spela på Sticky Fingers ikväll. Hade gärna velat dra dit, men jag kommer anlända i Gbg kl. 22 och då måste jag hem och dumpa packningen och så, känns som om det kommer bli rätt stressigt om jag ska hinna till Sticky också :/

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin