Gävle

Nyss hemkommen från en eftermiddag/kväll i Gävle. Var först in till stan och shoppade loss. Hittade ett par assnygga skor (bild kommer imorgon) och lite annat krams.
Sen var jag hem till Emelie och Jormas nya lägenhet som dom flyttade in i igår. Jättemysig var den. Jag saknar att ha något eget, det är verkligen inte roligt att bo här hos mamma. Har visserligen bara bott här i två månader, men det räcker gott och väl.
Ta mig härifrån..?

Nu ska jag lägga mig i sängen och spela The Sims resten av kvällen. Jag har blivit helt beroende sen jag skaffade det. Heh.
Och så ska jag hoppas på att jag får sova i natt. Imorse var helt omöjlig, vaknade innan kl. 4 och låg vaken i nästan två timmar innan jag lyckades somna om.

OCH
.. Jag ska dö lite av längtan till fredag.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin