@home

Godkväll gott folk!

Jag är hemkommen från Göteborg nu, efter en mysig och rolig helg med mitt knark. Tågresan hem var seg och jag höll på att missa tågbytet i Örebro eftersom tåget från Göteborg var försenat. Men jag hann med det ändå och hade en full alkis bakom mig hela vägen från Örebro till Sandviken. Jag satt och tittade på American Dad på laptopen och han satt och kommenterade det. Öhhrhrh!! Äre nå liknande Simpsons dä där, eller?!". Sen satt han och pladdrade för sig själv och helt plötsligt höll jag på att få en tablettask i ansiktet. "VILL RU HA EN LÄKEROL? Å var skaru av nånstans fröken?". Han var sådär lagom irriterande.
Anyhow.. Var hemma runt 16.00, fick en chock av kylan. Det är typ -10 här. Inte okej. Seriously. Jag längtar så jävlasatansfucking mycket till våren och sommaren.
Och sen jag kom hem har jag varit ockuperad i soffan framför tvn och haft jättemycket abstinens. Väldigt mycket, faktiskt.
(..för jag vill ha min tunga där)

Imorgon kommer nog en sammanfattning och lite bilder från helgen. Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta titta på American Dad. Oh yes.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin