Jag har extremt tråkigt

Och jag har bloggtorka of doom. Mitt liv är så förbannat händelselöst och meningslöst just nu. Men imorgon åker jag till Göteborg igen, kommer bli en awesome helg. Jag längtar.

Åt precis en knäckemacka med hummus och rökt kalkon, för den som är intresserad, haha. Hummus har blivit mitt nya beroende. Det är så snuskigt gott och går att ha till typ allt. I love it! Så ikväll ska jag äta kycklingsallad med hummus. Namnamnam.

Senare idag ska jag ut på en lång promenad (precis som igår, var ute i två timmar). Måste till affärn också och köpa lite saker till en grej jag har planerat tills på fredag.
Får se om jag kommer blogga nåt i helgen. Kommer ta en massa bilder iallafall (förhoppningsvis) för nu har jag köpt batterier till min kamera. Vill fortfarande ha tillbaka min andra kamera som är både nyare och bättre än den jag har. Men den glömde jag ju hos en kompis för typ ett halvår sen haha. Måste ringa/smsa till J och be honom skicka den till mig.

Bilden är tagen den 2/2-11


Och nu ska jag röka och hämta in tvätten.
Bye for now.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin