The end

Sitter i Enköping just nu hos Jesper och Mische. Jesper hade varit uppe i Bollnäs några dagar, så han åkte förbi mig i Sandviken igår på vägen hem för att säga hej och det slutade med att jag hängde med.
Är just nu halvsminkad, ska snart fortsätta fixa mig. Det kommer lite fler människor hit ikväll på fest, långväga från Göteborg. Kommer bli skönt, jag behöver annat att tänka på just nu.
Idag har jag och Jesper städat i princip hela dagen, jag ansvarade för köket, och ojoj säger jag bara. Haha. Det blev verkligen skillnad. Jag har även fått tillbaka min kamera som har legat här sedan september haha. Så nu kanske man kan börja vidoblogga också? Heh..
Och jag har fått ett mer eller mindre erbjdande om jobb på ett systembolag i Göteborg! Ska höra lite mer vad det är för kontrakt och sånt innan jag bestämmer mig. Om allt funkar så blir jag nog Göteborgare inom en snart framtid. NICE!

Som ni hör så har jag fullt upp just nu, mycket som händer. Förhoppningsvis till det bättre.
Har precis blivit singel också, det var lika bra. Kan man inte komunicera i ett förhållande så ska man inte ha ett förhållande alls. Och det kunde inte min partner. Han ignorerade mig i en vecka, och tillslut fick jag nog. Jag förtjänar något så mycket bättre. Jag hänger inte läpp för detta mer, nu ska jag bara blicka framåt. Allt händer av en anledning.
Så nu har jag brutit helt med honom, raderat honom från mitt liv. Vill helst bara glömma allt det här.
Tack alla mina vänner som har funnits där och lyssnat på mitt klagade och som har ställt upp för mig. Jag uppskattar det så väldigt mycket.

Men nu vill Jesper röka, sen ska jag fortsätta fixa mig och sen korka upp vinet.
So long, everyone!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin