Det blir vad man gör det till

Jag har gett mig fan på att 2011 ska bli ett bra år, och det har gått bra hittills. Det här året ska jag ta tag i saker direkt när de dyker upp. Hur jobbigt det än må vara. Det är bara dumt att skjuta upp saker bara för att man inte orkar eller för att det känns för jobbigt. Slut med det nu.

Livet blir vad man gör det till, och sitter man bara och glor in i väggen är det klart som fan att inget händer.
Det är dags att rycka upp sig och ta tag i saker nu. Det är dags att städa ur garderoben, slänga ut och bränna upp allt gammalt groll, göra plats för någonting nytt. Nånting bra.

"Nu har jag rensat ur, nu spelar ingenting nån roll
Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaks på noll
Och här kan allting börja om, nu kan jag se vad jag förträngt
Nu ska jag passa mig för dom, som aldrig gjort som dom har tänkt"


- Lars Winnerbäck.



Jag känner mig glad idag.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin