Jag är fail idag

Skulle på möte på Arbetsförmedlingen kl. 10, men kom 15 minuter försent och missade alltihop.
Anledningen? Jag fick inte till mina ögonbryn som jag ville ha dom, stod säkert i en halvtimme och fixade dom och glömde helt bort tiden. Hah.
Vilka problem man har.. För vem bryr sig egentligen? Seriously. Här i Sandviken bor det ändå bara pensionärer och white trash-slödder som troligtvis inte bryr sig ett skit om att mina ögonbryn är fucked up.

Känner mig för övrigt sjukt sunkig idag. Inte okej. Jag borde färga håret och klippa mig.
Och skaffa mig ett jobb.

Såhär tycker jag om min dag hittills.





Nu ska jag tröstäta makrillmacka och vänta.
Kom hem. Jag saknar din röst.
10 dagar.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin