Gårdagen

Igår var jag riktigt effektiv kan jag säga. Jag var fört på möte med Arbetsförmedlingen (helt meningslöst egentligen, fick inte veta någonting jag inte redan visste). Efter det åkte jag in till Gävle för att hämta ut biljetter, och sen åkte jag till mitt gamla jobb. Lämnade tillbaka nyckeln, städade ur skåpet och chefen hjälpte mig att få iväg ett "arbetsansökarmail" till typ 14 andra butiker, så förhoppningsvis är det någon som hör av sig.

Sedan åkte jag in till stan igen och såg att Skopunkten hade fet rea, och jag kunde inte låta bli att köpa ett par skor. Men jag kan nog inte använda dem förrens till våren/sommaren när snön är borta.
Jag tog sedan bussen till Sandviken, gick till Ica och köpte hårfärg och promenerade hem i slask och halka.


Well. Idag blir en mindre effektiv dag. Jag ska troligtvis ta en promenad (om jag vågar) och färga håret. Och dö lite av längtan. Och stressa. Och vara cpnervös.. Shit, det är bara två dagar kvar nu.
I övermorgon, liksom. OMG.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin