Midsommar imorgon

Snacka om inaktiv dag. Jag har tillbringat mestadele av den i soffan framför datorn och tvn. Vid 17-tiden slog det mig att det kanske vore smart att ta en sväng förbi Systemet innan helgen. Jag har dock absolut ingenting inplanerat inför midsommar och resten av helgen. Någonting kanske dyker upp, annars får jag väl sitta på balkongen som en miserabel människa och dricka öl i min ensamhet haha.

Blev överlycklig när jag såg att dom hade min favoritsommaröl i sortementet!



Jag blev förövrigt nöjd med mina ögonbryn idag haha. För en gångs skull liksom. Jag brukar alltid störa mig på att dom aldrig blir precis exakt likadana, det är alltid nån millimeter hit eller dit som är fel. Inte för att nån annan ser det, men jag kan störa mig något så grymt på det.
Håret blev desto mer fail. Men whatever!


Kommentera här!
Postat av: Ashfield

Håller med om ölen, blev riktigt glag och det kändes sommar igen! :) Grym blogg btw /Ashfield

2011-06-26 @ 21:11:02
URL: http://sirashfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin