No no no noooo!

Min tv gick sönder igår :( På-knappen har varit glapp sen jag fick tvn och man fick stoppa in en avklippt tops i mellanrummet så att knappen skulle sitta på plats.
Men igår när jag skulle göra det så sprakade det bara till i tvn, det började ryka och lukta bränt. Jag fick panik och drog ur kontakten, sen rörde jag inte tvn på ett tag. Var skiträdd att få en stöt haha. Efter ett tag ville jag prova om det gick att starta den, så jag satte i kontakten och provade starta den. Men ingenting hände. Så nu är min tv stendöd :(

Inte för att det gör så mycket egentligen, jag hade ändå tänkt köpa en ny. Men det får nog vänta ett tag iallafall.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin