Festivalhelg

Sjukt schleeten efter helgens bravader, kan jag säga!



Satte på partyhumöret redan i torsdags kväll efter att jag hade plockat upp Emelie på centralen. Vi åkte hem till mig, gjorde oss iordning, drack vin och white russian. Sedan bar det av till da rockz bar och det blev ett jävla hålligång. Drinkarna flödade, humöret var på topp.
Fyllekäkade efteråt (i vanlig ordning), sedan fick vi, plus grabbarna rock, för oss att dra hem till mig på efterfest. Det blev en efterfest som slutade med en massa drama kl. 8 på morgonen -.-

Dagen efter sov jag och Emelie till halv 4 på eftermiddagen, haha! Vi fick mer eller mindre panik, eftersom vi skulle hinna göra oss iordning, dricka, samt ta oss till festivalområdet innan de band vi ville se började spela. Vi kom dit i lagom tid och jag hade en jättefin kväll. Enda nackdelen var att jag frös som en jävla jude, men det gick bra ändå.
Efter att System of a Down hade spelat skulle vi ta bussarna från området in till stan. Det gick ju bra.. not.
20 000 pers och typ 20 bussar kan inte sluta i annat än kaos. Vi fick stå och vänta i typ 2 timmar. Fett ovärt..
Deckade direkt när vi kom hem.

Lördagen var bättre, förutom att det regnade en massa. Jag och Emelie vaknade i skaplig tid och åt en rejäl frukost. Sen tog vi taxi till festivalen vid 15-tiden och var där fram till 01.00 på natten. Hade ännu en fin kväll (förutom att det regnade) och jag ville aldrig att den skulle ta slut.
But it did anyway..

Tog inte en enda bild under helgen faktiskt. Det är sjukt olikt mig! Brukar komma hem efter festivaler med hela minneskortet på kameran fyllt.
Jaja, så kan det gå.
Sitter fortfarande och funderar på om jag ska slå till med Wacken också, men jag har ingen att åka med. Känns läskigt att vara där själv bland en massa galna tyskar, haha. Vi får la se.

Och nu börjar jag få skrivkramp of doom, så ska ta och våldgästa duschen istället.
So long, everyone!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin