Sjukling

Idag låter jag som en trasig gräsklippare, har fruktansvärt ont i halsen och känner mig allmänt hängig. Behöver jag ens säga att jag tog ledigt från jobbet idag?
Dagen har jag tillbringat framför tvn och datorn, haha. Sjukt inaktiv dag, men jag antar att det behövs nu. Ska dock jobba imorgon, jag hoppas att jag inte kollapsar på köpet.

Jag längtar något så fruktansvärt till nästa vecka. Onsdag nästa vecka, närmare bestämt. Lön! Äntligen. För just nu har jag 10kr kvar att leva på. Yeey för det.
Men nästa vecka kommer det hända grejer kan jag säga. Både på insidan och utsidan. Återkommer med mer information då!

Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig sjukt sunkig. Förhoppningsvis blir jag piggare också.
So long, everyone!

Haha, sjukt söt bild!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin