Random babbel

Jag känner mig allmänt tråkig och off här. Känns som om jag inte har någon tid till att hålla bloggen vid liv över huvud taget. Och dessutom är mitt liv rätt händelselöst, och då känns det som om jag like gärna kan låta bli att skriva någonting alls.

Jag har iallafall varit och röntgat mina njurar nu, och det var fel på den vänstra (den som jag alltid har ont i). Ska in på en till röntgen på torsdag och efter det prata med en läkare om behandling.
Troligtvis blir det operation. Läskigt.


De senaste dagarna har jag känt mig allmänt bitter och cynisk. Jag känner mig förvirrad och vet inte riktigt vem som går att lita på. Antar att det går omkring en massa vargar i fårakläder i min omgivning.

- Titta, där är hon. Hon, den där snygga. Hon med den perfekta utsidan.

Jag är så äckligt jävla trött på att höra det. Every. Fucking. Time.
Sluta säg det hela tiden! Jag har ändå slutat tagit åt mig av det, för jag vet att ni bara säger det för att få det ni vill ha. Och sen dra.
Tänker inte gå på den tabben igen.

... vill bara skära sönder ansiktet och krossa spegeln.



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin