Helt slut som människa!

Spinning idag! Var mitt andra pass ever, och jag är redan fast haha. Det är sjukt jobbigt och jag svettas som en idiot, får mjölksyra i benen och jag vill bara sätta en kula i skallen på mig själv. Men ändå pressar jag mig lite till, trampar på till musiken.

För det är faktiskt riktigt roligt, hur jobbigt det än må vara. Jag älskar utmaningar och behöver en person som står och peppar och driver mig hårdare. Jag behöver den där sparken i arslet för att det ska hända nåt.

Och efteråt står man där, skakig i benen, genomblöt av svett och löjligt nöjd över sig själv.
Jag tror bestämt att jag äntligen har hittat en träningsform för mig.




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin