Ang. min fuckade njure, del 2.

Efter nästan tre månaders väntan är det äntligen dags för operation. Del 1 och lite info om problemet finner ni här.

Idag var jag på inskrivningssamtal på Sahlgrenska och fick bl a träffa läkare, sjuksköterska, sjukgymnast och narkosläkare. Operationen är planerad till den 18 oktober, alltså på tisdag nästa vecka. Jag kommer troligtvis bli inlagd på måndag kväll.
Efter operationen kommer jag troligtvis bli kvar på sjukhuset i 2 dygn till och efter det vara sjukskriven i säkert en vecka. Men det bestäms nog efter operationen.


Fick även med mig en spruta hem som jag ska ta på mig själv dagen innan operationen. Den ska tas i huden på magen och är det är troligtvis inte värre än ett myggbett, men kanyllen är nästan 2 cm lång och själva grejen att jag ska göra det på mig själv känns inte speciellt lockande..


Creepy..

Uppdaterar mer när det börjar närma sig :)

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin