En sån där födelsedag

Idag borde jag äta tårta, öppna presenter och fira. För idag är det den 12e april, närmare bestämt min födelsedag.
Men det blir varken tårta eller öppna presenter.
Eller firande heller, för den delen.

Istället ska jag fixa mig iordning, åka till Lindanummerett och dricka kaffe och sen gymma. Kanske att jag köper med nåt rödtjut hem som jag kan sitta och pimpla i lugn och ro här hemma.
Bitter födelsedag, kanske ni tänker. Men jag bryr mig inte speciellt mycket om födelsedagar längre. Jag skippar att fira det här året och lägger allt krut och festligheter på nästa år istället.
Då fyller jag ju ändå halvtant, och det ska firas!


Och ja, jag vet att det ska vara "an awesome", upptäckte det efteråt -.-


Kommentera här!
Postat av: Emma

Grattis! :)

2012-04-12 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin