Ledig helg

Blekte luggen i torsdags, så jag har gått runt med orange/röd/brun lugg hela helgen.
Very sexy, mmhyes..
I fredags efter jobbet drog jag hem till Lindanummerett, drack vin
och pratade strunt med lite annat folk som också var där.
Senare på kvällen skulle de flesta dra på spelning, men jag var inte så sugen så jag
och P hamnade på Rockbaren och jag har bara en sak att säga;
Den fyllan var inte att leka med!
Jag åkte hem rätt tidigt (typ vid 1) för jag var på tok för full och trött.

Igår låg jag i soffan hela dagen och kvällen. Hade Magnus Betnérmaraton, åt glass och
var allmänt jättebakfull.
Och idag ska jag färga håret igen så jag ser ut som folk. Sen måste jag försöka få lite plugg gjort också.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin