På skaparhumör

Funderar på att göra nåt riktigt radikalt med håret.
Något som innefattar en rakapparat.

Är så jävla less på min spegelbild. Jag känner mig tråkig. Vardaglig. Ska iallafall piffa upp håret med lite färg i veckan. Får se hur jag gör efter det.
Vill shoppa också. Massor. Och pyssla. Och skapa. Och uttrycka mig. Min kreativitet har kommit tillbaka. Igår natt kunde jag inte somna för jag hade så många idéer i huvudet. Jag satt uppe nästan hela natten och ritade och skissade och photoshoppade. Var lite av vad folk skulle kalla manisk.
Är fortfarande rätt mycket uppe i varv och vill få ur mig former, färger och strukturer. Jag tänkte göra dreads när jag kom hem från jobbet idag, men självklart hade jag inget syntethår. Och inga pärlor så jag kunde fortsätta göra pärlplattor. Och inget tyg så jag kunde sy. Så det fick bli papper och penna istället. Ritade upp idéer som förhoppningsvis kommer bli verkligehet inom kort.

It sucks to be me right now.
Längtar till lön.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin