För trött för mitt eget bästa

Oh my Lord, jag är så stört trött! Kom hem från jobbet för ungefär 1 ½ timme sedan. Jobbade ett långpass från kl. 11 till 20:30. Fick vänta nästan 20 min på bussen hem, höll på att frysa ihjäl. Sprang förbi affären på vägen hem och köpte bröd och choklad. Mitt blodsocker var verkligen nere i skosulorna.
Så min middag blev två rostade mackor, oboy och choklad. Very hälsosamt, mhmm!
Fast det hjälpte förstås bara för stunden, blodsockret sköt i höjden och störtdök sedan och kraschlandade någonstans nere i fotknölsregionen igen. Fick huvudvärk också. Not okey.

Hade för övrigt sjukaste mardrömmen inatt. Drömde att jag var tvungen att flytta ifrån Göteborg och upp till norr igen. Haha. Stört. Mina föräldrar (och min mormor..?) var här och hjälpte mig att packa ner alla grejer. Tydligen hade jag själv valt att flytta härifrån, men precis när flyttlasset skulle gå så ångrade jag mig och ville bo kvar.

Vaknade helt svettig och förvirrad och trodde på allvar att jag skulle flytta, haha.
Knäppt.

Ska sluta svamla nu och däcka i soffan till någon dålig film istället.


Min förra katt var världmästare på knepiga sovställningar. Ska nog prova denna ikväll.
Ser behagligt ut.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin