Brrr


Nu är jag hemma från stan. Det var sviiiinkallt ute! Nästan så att jag dog lite.
Jag mötte upp Linda och Hanna på H&M, sen gick vi Starbucks och drack latte och pratade en massa.
Jag känner mig inte riktigt på topp idag. Vaknade med svullen och värkande hals, är helt trög i huvudet och allmänt seg.
Tror jag håller på att bli sjuk igen och det beror nog på att jag just nu är undermedvetet stressad (känner mig rätt lugn och harmonisk annars). Förhoppningsvis går det över snart.

Har tagit på mig myskläder och ska inte röra mig en meter mer ikväll. Istället för att gå ut ska jag umgås med soffan och film. Kommer nog göra det hela helgen, faktiskt.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin