I have a dream


Var som sagt in till stan tidigare idag, och anledningen till det var att jag ska plugga lite ämnen på Komvux så att jag kan söka in till en utbildning jag så gärna vill gå.
Jag har äntligen kommit fram till vad jag vill göra med mitt liv.
Jag har ett mål. Och jag ska nå det målet, hur lång tid det än må ta.

Det känns oerhört bra måste jag säga. Jag har tidigare varit så sjukt stressad över att livet bara springer iväg och jag fortfarande inte vet vad jag vill göra i livet.
Men nu vet jag!


Jag ska söka så att jag kan läsa matematik B och naturkunskap B nu under vårterminen på halvfart och förhoppningsvis jobba samtidigt. Klarar jag kurserna nu under vårterminen kommer jag göra ett försök till att komma in på programmet på Göteborgs universitet redan till hösten. Om jag inte blir klar eller inte kommer in i höst kommer jag fortsätta med att läsa svenska C och engelska C på Komvux och sedan söka in till samma program hösten 2013.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin