Pepp pepp pepp pepp!!!


Nu är våren på ingång.
För nu är jag är sjukt rastlös, sprallig, vill ha förändring, är impulsiv och helt sjuk i huvudet. Typ.
Jag blir alltid så på våren. Utan undantag.

Och varje vår för jag för mig att förändra håret. Och det fick jag igår.
Eller ja, jag har inte gjort det än, men tanken dök upp i huvudet igår kväll. Så ska iväg till affären och köpa lite grejer snart. Och sen påbörja förändringen ikväll.

Fick även för mig att samla vuxenpoäng igår kväll, så den planen ska jag ta tag i snart med. (Var tänkt idag, men jag orkar verkligen inte).
Vad det är för slags vuxenpoäng håller jag hemligt fram tills planen är genomförd.

Och igår fick jag besked från Folkhögskolan (komvux) och ska dit på informationsmöte på måndag.
Glad chey!

Som sagt, våren gör mig glad och rastlös, jag blir kreativ och har en miljon idéer och planer i skallen. Och allt ska helst gå i 190 också.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin