Jag har bloggtorka

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till Göteborg!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nope

5.Vilka länder besökte du?
Tyskland.

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Äkta kärlek.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
18 oktober.

8. Vad var din största framgång 2011?
Flyttat 50 mil söderut.

9. Största misstaget?
Att vara så naiv och blåögd.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yes, operareade njuren i oktober. Återställd nu!

11. Bästa köpet?
Ny TV!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Festivaler, alkohol och mat, I guess

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oh ja! En hel massa saker! För mycket för att dra upp här.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Lady Gaga - The Edge Of Glory
Trivium - In Waves

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Sparat mer pengar, utnyttjat sommaren mer!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat och grubblat.

18. Hur tillbringade du julen?
I Sandviken med släkten.

19. Blev du kär i år?
Ja, tyvärr.

20. Favoritprogram på TV?
The Walking Dead
Grey's Anatomy

21. Bästa boken du läste i år?
Lilla stjärna av John Ajvide Lindqvist. Var den enda boken jag läste i år också haha. Men den var ruskigt bra!

22. Största musikaliska upptäckten?
Trivium tror jag.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Njae, firade inte riktigt min födelsedag pga flytt och stress och sånt.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Det tror jag.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jobbade


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om jag inte hade slösat bort sommaren på helt onödiga saker. Och mindre stress.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Som året innan typ? Svart och svår haha!

29. Vad fick dig att må bra?
Vänner, sommaren, festivaler, ny bekantskaper.


30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Jason Momoa. NOMNOM!!

31. Vem saknade du?

M.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Linda och Hanna, lätt!



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin