Nyår 2011



Jag hade ett awesome nyår igår! Lexi var som sagt på besök, så hon, jag och Emelie lagade tacos här hemma drack vin och hade trevligt. Framåt kvällen råkade starkspriten komma fram och vi drack oss mysigt fulla på gin och fanta exotisk (jättegod kombo, för övrigt!).
Efter både en och fyra groggar bestämde vi oss för att ta oss ut i vimlet på Göteborgs gator. Vi hamnade på Rockbaren (som vanligt..). Träffade på Hanna och Mathias där och vid 12-slaget gick vi ut till Heden och kollade på alla fyverkerierna.

Jag hade en helt underbar nyårsafton med en lagom fylla och en massa trevligt folk omkring mig!
Nu peppar jag inför ett asbra år 2012!



Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin