Nyårs"löften" 2012



Jag är inget stort fan av nyårslöften, ordet har på nåt sätt fått en sån negativ klang. Jag brukar inte vara speciellt bra på att hålla mina nyårslöften och då blir jag bara arg på mig själv för att jag inte kunde hålla nåt jag lovade mig själv.

I år har jag istället satt upp mål som jag vill uppnå detta år. Uppnår jag inte målen så är det inte hela världen eftersom de är just mål och inte löften.

Här är mina mål för 2012
  • Vara nykter i tre månader (dvs fram till 1 april)
  • Träna 6 dagar i veckan i tre månader.
  • Klura ut vad jag vill med mitt liv och jobba mot det.
  • Blogga mer
  • Resa utomlands
  • Ha en fantastisk sommar!

Har lite andra mål med, men de är mer långsiktiga och kommer antagligen ta några år att uppfylla. Dessutom har jag en del mål som jag inte gärna vill ta upp offentligt.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin