Stockholm i mitt hjärta?



Sitter och tittar på kanal 5's nya program Tunnelbanan, och ska jag vara ärlig så saknar jag faktiskt Stockholm lite.
Fast det här programmet verkar ju inte visa Stockholms bästa sida direkt, haha. Men ändå.
Staden har sin charm. Framför allt på sommaren. Åh, sommarnätter i Stockholm...
Drömmer mig bort.

Har så mycket roliga och bra minnen därifrån och ja, ibland längtar jag bara tillbaka.

Bilden tog jag under en promenad på ett berg som låg bara några 100 meter ifrån där jag bodde.

I mars har några kompisar jag känner en spelning där, så jag tänkte försöka ta mig upp då. Var sjuuukt länge sen jag var i 08-land sist. Kommer inte ens ihåg när det var.
Så länge sen var det.
Anyway.

Nu har jag suttit med det här inlägget så länge att programmet är slut. Ska fixa te och fortsätta min tv-kväll med 5'an.
Next stop: Den hemlige miljonären




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin