Torsdag



Sjukhuset gick bra. Det var en kontrollröntgen för njurarna (eftersom jag opererade vänster njure i oktober. Läs mer om det här).
Undersökningen tog två timmar, och efter det åkte jag direkt till jobbet.
Hade en trög start på jobbdagen, men kom igång mer under eftermiddagen och dagen fick ett bra avslut.
Jag är nöjd.

När jag kom hem sprang jag direkt ner till tvättstugan och laddade en maskin med tvätt. Har inte tvättat på hur länge som helst känns det som. Det är alltid skönt med rena kläder!
Har även hunnit med att diska, laga mat och... inget mer haha.

Apropå det så måste jag springa ner till tvättstugan nu och hämta tvätten ur torkskåpet. Kom på det nu när jag satt och skrev om det. Min tvättid gick ju ut kl. 20 nu ikväll, haha!

Har haft en OTROLIGT spännande dag, eller vad säger ni? ;)
I helgen blir det rajtan tajtan iallafall!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin