Jag lever


SAAAY WHAAAAAAT?!
...tänkte ni nu.

Japp, jag uppdaterar. Haha.
Jag har inte glömt er, kära läsare.


Men jag erkänner, min blogg har varit mer öde än en öken de senaste veckorna.
Jag har bland annat börjat på ett nytt jobb. Det är det som har tagit upp den mesta av min tid. Den första veckan var total korvstoppning med information och min hjärna kändes som pulvermos efter varje avklarad arbetsdag.

Nu är jag inne på tredje veckan och börjar mer eller mindre komma in i rutiner. Samt att den mesta av informationen har lagt sig till rätta.

Så nu, gott folk, ska jag uppdatera igen som om det inte fanns någon morgondag!
(Okej, jag ljög. Jag kommer inte hinna uppdatera så mycket men jag ska göra ett tappert försök!)


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin