Endorfiner, I love you!

Glest med uppdatering här.
Förra veckan var helt insane. På 8 dagar festade jag 6 av dem och jobbade däremellan samt pysslade på Wackentrjörna. Hade inte så mycket tid för annat än jobb, sömn och alkohol.

Den här veckan har varit betydligt lugnare och så kommer det nog förbli månaden ut.

Anyway, jag har trappat upp träningen nu. Kom precis hem efter en halvmil powerwalk. Det kommer förmodligen bli en daglig rutin, samt styrketräning 2 gånger i veckan. Planen är att skala bort 3 kg tills Wacken. Har lagt på mig lite väl mycket de senaste månaderna och jag mår inte bra av det.

Jag blir så sjukt nöjd/tillfreds/glad när jag tränar, bara det är anledning nog att fortsätta. Älskar verkligen när endorfinerna flödar.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin