Gårdagen


Igår var en riktigt bra dag. Jag var först till gymmet och rev av ett riktigt bra bröst/axlelpass.
Senare på eftermiddagen satte jag mig på en buss och åkte runt typ hela staden. Det är avslappnande att åka buss utan något bestämt mål ibland.
Jag hamnade till slut i Slottsskogen och bestämde mig för att ta en promenad i det fina vårvädret. Gick upp till utkiksplatsen och satt där en bra stund medan solen sjönk mer och mer på den klarblå himlen. Och med Winnerbäck i lurarna kände jag mig lugn och harmonisk och... ja, nästan lycklig. Det var skönt att få promenera omkring för sig själv, rensa tankarna och filosofera.




Efter promenaden åkte jag in till Brunnsparken igen och mötte upp Mr L. Vi gick vidare till en indisk restaurang och åt middag och sedan tog vi en sväng förbi RB. Väl där blev det en öl innan jag var tvungen att åka hem och sova eftersom jag var upp tidigt och jobbade idag.

För att summera det hela så var gårdagen awesome. Jag behövde verkligen en sådan där dag.


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin