Uppdateringsinlägg


Okej, här kommer ett såndär tråkigt uppdateringsinlägg utan bilder.

Jag är bakfull.

På en torsdag. Klockan halv 6 på eftermiddagen.
Jag skulle ju bara ut och ta en öl eller två med några kompisar igår. Det blev fler än så och jag blev sketafull.
Usch, ska aldrig dricka igen!

Nu håller jag på att laga mat; marinerad kyckling i ugnen med klyftpotatis och sås. Spännande, huh?

Annars då?
Jodå, har börjat plugga mina två kurser (naturkunskap B och matte B) på komvux. Fattar inte riktigt hur det ska gå med matten, jag stod som ett jävla frågetecken igår på första lektionen.
Så försökte jag mig på att räkna lite idag med. Gick sådär, va.. Inte så smart att försöka förstå sig på matte när man är bakfull.

Imorgon kommer lönen också!!!!! Me happi happi!
Med tanke på att jag inte har haft någon inkomst sen i november förra året så är det fan på tiden att jag drar in lite cash. Har känt mig så fruktansvärt nere de senaste månaderna på grund av det.
MEN INTE LÄNGRE! YÄÄÄY!

Ska bli bättre på att blogga också. Försöka iaf. Har inte haft någon ork eller lust med det nu pga jag har mått dåligt och varit stressad över ekonomin, skolan och tillvaron i allmänhet.

Nu ska jag snart käka och kolla på The Middle (ny favoritserie, för övrigt!)

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin